Ja!
Det er svaret på spørgsmålet i overskriften. I hvert fald ifølge Shaun Russell, selv om han næppe selv ville sige det sådan. For Shaun Russell er ikke en mand af få ord. Og hans verden er fuld af nuancer og noter.
Ret beset ville det også være en skændsel at reducere hele hans verdensbillede til så simpelt et svar.
Det ville være at negligere hele hans argumentation for, at Skandinavien har noget særligt, som verden har brug for. Og det ville være en grov undervurdering af, hvad det kræver at give verden, hvad han mener, den behøver.
Så lad os gøre noget andet. Lad os fortælle historien om en markedsføringsekspert, som mødte en dansk pige i Sydney og kom til Skandinavien, hvor han gradvist opdagede en kompleks og finurlig region, der forsynede ham med det formål, han så desperat havde ledt efter og besluttede at udbrede sin åbenbaring til resten af verden. Gennem duftlys.
Det er en beretning, der ikke er overstået på et øjeblik. Den kræver, at du er tålmodig og hænger i til det sidste.
På samme måde som Shaun Russell gradvist forstod Skandinavien, vil du også bid for bid begynde at forstå Shaun Russell og formålet med hans firma Skandinavisk.
For Shaun Russell har historien foreløbig taget ti år. Og han er stadig langt fra mål.
Og hvilket bedre sted at begynde end målet: Shaun Russells vision. Fortalt med hans egne ord.
💡 Vil du have hele historien?
Med adgang til Impact Insider får du indsigt i, hvordan man bedst skaber, måler og rapporterer impact.
Få inspiration og lær af de dygtigste.
Har du allerede abonnement? Log ind her: