Click the link to read the article in English
Mange af de kunder, vi arbejder med hos Good Innovation, er førende på dagsordenen omkring Purpose, eller formål, som man siger på dansk. De er blandt verdens største brands. Og de efterspørger en businesscase, der bygger på Purpose.
Så lad os starte med eksamensspørgsmålet: Er det virkelig sandt, at virksomheder bliver mere succesrige og vokser, når de tager Purpose seriøst?
Til ethvert godt spørgsmål findes der to svar – et fra de troende og et fra skeptikerne. I denne artikel udforsker vi virkelige eksempler og dokumentation fra virksomheder, der mener, at svaret er ja. Og så ser vi nærmere på otte specifikke forretningsmæssige fordele, som de tilskriver det at være en formålsdrevet virksomhed.
💡 Vil du have hele historien?
Med adgang til Impact Insider får du indsigt i, hvordan man bedst skaber, måler og rapporterer impact.
Få inspiration og lær af de dygtigste.
Har du allerede abonnement? Log ind her: