Det er en kompleks opgave at starte, designe og vækste en ny virksomhed. Det kan sociale entreprenører verden over formentlig skrive under på.
Derfor er det også vigtigt, at du som ny iværksætter gør dig opgaven klar, inden du opretter et CVR-nummer, begynder at sende fondsansøgninger afsted eller rejse kapital hos investorer.
Heldigvis er der hjælp at hente.
Den internationale nonprofit organisation Reach for Change har nemlig udviklet et hjælperedskab i form af en test, som er målrettet helt nye iværksættere. Testen tager dig gennem ni spørgsmål, der gør det klart, hvor i udviklingen dit projekt befinder sig, og hvad dit næste skridt bør være.
Målet med testen er at afklare på hvilket stadie, du befinder dig som social iværksætter, så du ved, hvilke af Reach for Changes øvrige supportværktøjer du med fordel kan tage fat på i din videre udvikling af entreprenørskabet.
Prøv den gratis test hos Reach for Change her.
💡 Vil du have hele historien?
Med adgang til Impact Insider får du indsigt i, hvordan man bedst skaber, måler og rapporterer impact.
Få inspiration og lær af de dygtigste.
Har du allerede abonnement? Log ind her: