Connect with us

Hvad søger du?

Artikel

Det sociale bryggeri People Like Us er klar til comeback: Vi har en god følelse i maven

Efter konkursen sidste år strømmer øllet igen ud af hanerne hos People Like Us. Stifteren Lars Carlsen vil arbejde på at opskalere og udbrede bryggeriets sociale impact.

People Like Us kommer igen ud til events. Bryggeriet har nu godt 20 ansatte – heraf halvdelen på særlige vilkår. [Foto: People Like Us]

Efter en gevaldig tur i tovene er People Like Us igen ved at finde sine ben. Ni måneder efter at det sociale bryggeri blev erklæret konkurs, er virksomheden på fode igen – omend benene stadig vakler en smule. 

“Vi har fået kernevirksomheden op at køre, og vi er i gang med at få ølproduktion, events og salg op igen. Så vi er begyndt at få denne her følelse i maven af, at vi er tilbage, og at det går meget godt,” siger stifter og direktør Lars Carlsen. 

💡 Vil du have hele historien?

Med adgang til Impact Insider får du indsigt i, hvordan man bedst skaber, måler og rapporterer impact.

Få inspiration og lær af de dygtigste.

Gratis prøveadgang »

Alternativ

Har du allerede abonnement? Log ind her:

Mere du kan læse:

Overblik

Social og grøn impact kan gå hånd i hånd. Det demonstrerer to cateringvirksomheder, som vi kigger nærmere på i Ugens Impact, hvor vi også...

Artikel

Kantine-frokost- og cateringbranchen kan bidrage til en bæredygtig verden i højere grad, end den gør i dag. Mød to virksomheder, der arbejder på at...

Artikel

Danmark har kun knap to procent vild natur. Det er uhyggeligt, mener Aviaja Riemann-Andersen. Mød medstifter og direktør i virksomheden Agrain i denne uges...

Værktøjer

Hvad kræver det af en leverandør at komme i betragtning til en social effektinvestering? Jannik Tharben Buchholz gennemgår her seks punkter, som Den Sociale...

Copyright © Impact Insider