Hej Insider
Må jeg byde på en cola?
Det bliver en Pepsi. Jeg vil gerne tage hensyn til dine præferencer. Men jeg må konstatere, at PepsiCo sætter et markant mindre negativt aftryk på verden, end Coca-Cola gør. 14 procentpoint, for nu at være eksakt. Og det kan vi jo ikke bare ignorere.
“Arh, hvor ved du det fra?” tænker du måske. Og det skal jeg sige dig.
Det ved jeg fra en ny, finsk udviklet database, som jeg spår kommer til at forandre verden. For den sætter os i stand til at sammenligne virksomheders impact – både den positive og den negative – og anbringe vores penge der, hvor de gør mest gavn og mindst skade.
Velkommen til Ugens Impact – det ugentlige overblik fra Impact Insider – mediet, der utrætteligt undersøger, hvordan vi kan skabe mest mulig effekt for de penge, vi bruger på at løse problemer i samfundet.
💡 Vil du have hele historien?
Med adgang til Impact Insider får du indsigt i, hvordan man bedst skaber, måler og rapporterer impact.
Få inspiration og lær af de dygtigste.
Har du allerede abonnement? Log ind her:
